home about linkies stalk me anythings follow


Writter

TEDDY | A.R.M.Y. |.


ARCHIEVE



CREDIT

© 2013 - Skins by Adila and basecode Mayra.
sadlife of me!!
Thursday 1 August 2013 | 3 Comments

assalammualaikum..
sihat? alhamdulillah...
ok, mau cer pasal apa yg trjadi this week. .
ok, first, c zatuu..
balik2 panggil aku cokolat milo..
jangan kau.. nnti bacat btul sua aku..
mmng aku tanya apa masalah mu ni...
slalu tau, bkin bacat..
kata Ustazah Raina..
jgn pnggil nama org bgitu..
nnti dia ndak reda..

kamu jgak dpt dosa..
so, this is my keadaan sekrng..
ya, aku ndak reda!!
kalau ada bdk 1B yg bca ni..
bgi tau c zatuu yah??
malas sua aku layan dia...
secondly,
aku gaduh ngan mum ku..
org pnat dri skolah...
d kasi panas lgi...
haih.. btul2 lah...
thirdly,
c padhilah tan bkin bacat aku lgi...
balik2 dia tanya " knapa adik2 mu putih, ibu bapa mu putih, tpi kau sak HITAM?"
ndak kau panas dtanya bgitu...
bkn HITAM bah tpi, HITAM MANIS,,
tu lah kau..
sehari tu muka ku monyok...
kau tanya lgi bgitu..
mmng kau sngaja cri pasal dngan aku..
jgn tanya knapa kalau tangan ni menari2 d mukak mu yah...
itu yg SAD..
yg HAPPY kjap lgi aku cer..
see you in the HAPPYLIFE of me..

Blogger Unknown said...

sabar laa ted :)

 
Blogger Nurul8311 said...

okok :')

 
Blogger Nurul8311 said...

okok :')

 

Post a Comment